Ik ben communicatiemanager- en adviseur met bijna tien jaar ervaring in het bedrijfsleven. Ik heb vooral veel ervaring in de bancaire wereld. Hierdoor beschik ik over zeer veel expertise op het gebied van:
Als coach en people manager houd ik mij graag bezig met het optimaliseren van werkprocessen, met als doel een hoog kwaliteitsniveau neer te zetten. Ik ben zeer ondernemend ingesteld. Ik richt mij op goede resultaten en denk altijd mee met de klant. Daarnaast ben ik zeer leergierig en haal ik persoonlijk veel voldoening uit het invoeren van verbeteringen. Ik zal er voor zorgen dat het door u gewenste resultaat snel wordt behaald.
Na mijn opleiding HBO Commerciële Economie en enkele cursussen op het gebied van coaching, leiderschap en management ben ik gaan werken voor ABN AMRO. Hier heb ik gedurende tien jaar verschillende adviserende en leidinggevende functies bekleed.
Daarna ben ik bij de Rabobank aan de slag gegaan, waar ik ook meerdere rollen heb vervuld. Bij Human Partners fungeerde ik als Accountmanager, waardoor ik verantwoordelijk was voor het onderhouden van relaties en het leggen van nieuwe contacten.
Dankzij mijn ruime werkervaring in diverse functies ben ik
zeer breed inzetbaar voor interim-functies bij verschillende bedrijven. Denk daarbij aan functies
als:
U kunt er zeker van zijn dat u aan mij een breed inzetbare en
verantwoordelijke interim-medewerker heeft.